Friday, April 17, 2015

..Boat noodle..D'Pulze Cyberjaya

Yes..semalam aku dan debra..pergi try makan kat Boat Noodle di DPulze..sebelum tu plan nak try kat TS..tapi hasil google..Boat Noodle baru bukak cawangan di DPulze which is much more nearer with my IPG..only 36KM compare dengan TS yang jauhnya 65Km...so meh aku cerita apa yang aku makan..


Thai Coffee Ice Blended..Price RM8.90..the taste? best..rating 3/5 kot..maybe lepas ni da tak beli ice blended..beli ice coffee je..tapi..ida sangat suka cawan dia..rasa macam nak bawak balik..haha..


Boat Noodle..harga untuk setiap mangkuk hanya RM1.90..kalau suap dalam mulut boleh dua kali je kot..mulit aku la..mulut orang lain aku tak tau..rasa sedap..dia ada dua broth..satu path tum tai apa tah..satu lagi araputhai? yang pasti satu broth dia agak pedas..dan satu lagi manis..rasa? SEDAP...memang lepas ni akan beli yang pedas je kot..tak suka sangat manis2 ni..

benda ni nama dia Yum Mee Mee ke apa tah..yang penting aku order sebab terliur tengok orang sebelah makan..haha..rasa? SEDAP! serius akan order ni lagi lepas ni..rasa dia ala2 maggi tomyam yang dry but a lil bit wet..sedap dan sedap..Harga..rm8.90


Ni nama dia Popeye apa tah..harga RM6.90..sedap..batter dia manis dan lemak2 sikit..dia actually bayam goreng celup tepung thai version...kalau kat johor benda ni makan cicah sambal kicap je..dan batter dia crispy


Chicken Grill Meatball..rasa dia agak manis..maybe lepas ni nak try beef pulak..harga RM4.90


Ni ida tak tau apa nama dia..yang penting harga dia RM 1.00..untuk dua..SEDAP..manis+masin..for dessert..


Shameless selfie by me and Debra..


Taraa...kami habis semua ya..serius..kami habis semua..Total Bill RM 61.20...BERBALOI sebab sangat sedap..kena tekak aku la..tekak orang lain aku tak tau..

Byebye..sila kunjungi cawangan terdekat anda.

No comments:

Post a Comment