Friday, April 17, 2015

Lets start new..

Assalamualaikum..hai blog baru..blog farahida ibrahim yang lagi satu rasminya ditutup..maka lahirlah blog baru ni..kat sini akan ida cerita kan kisah ida pergi try makan di sana dan sini..dan travel..insyaAllah..

Why bahasakan diri 'ida'? Sebab itu panggilan family dan some of my friend..dan bila ida cakap diri sendiri..ida pon akan cakap 'ida'..senang cakap..ida bayangkan blog ni tak ade readers..hahahahha

Okay..siapa yang kenal ida dulu tahu betapa besarnya ida dulu..alhamdulillah..sekarang masih juga besar..but i shaping.. a lot..i lose almost 19kg..yes..that is maximum i can reach..lepas tu..ida maintain..turun naik..biasa lah..huhuhu..

let me share my pic..

Yes...mungkin tak nampak sangat bezanya,,tapi perubahan dia..only me knows best..huhu
Yes..aku akui aku guna herbalife..thanx herbalife..but can u cut down the price a lil bit..

Ok dah berhenti membebel..lepas2 ni akan aku sentiasa share kisah-kisah makan aku..dan jalan-jalan..sorry..kadang2 akan jadi aku atau ida..bye..

No comments:

Post a Comment